Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.08.2011 05:01 - Избори 2011
Автор: javchp Категория: Новини   
Прочетен: 710 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 26.08.2011 05:04


Вече съм пълнолетен гражданин на Република България. Имам правото да гласувам, звучи ми дори някак си гордо. Да, имам и огромното желание да гласувам, ноо като доста хора и аз не виждам смисъл: 
Я да си избера все пак, за кого ли: 
все пак, богата палитра:
бивша кукла на конци, не искаща себеподобни, г-н Калфин, мии не, не мисля;
господин "Ще гърмя пия и псувам, защото съм горд българин и мразя цигани" Волен Сидеров - много интересна личност, бих гласувал за него, защото донякде "защитава" интересите на България, но се чудя между него или Бай Ганьо...
Господин Трактора, Алексей Петров - също много добра кандидатура, мафиот президент... макар че като се замисля би се справил по-добре от повечето, все пак все още не са "хванали"... или пък са, обаче за октоподчето...
ГЕРБерчето Росен Плевнелиев - евала, говори доста интелигентно, и браво открихме първата посторена магистрала в България!!!!! 20 километрова, вече и дефектна...
Но има един човек, който не е за изпускане, макар и да не е кандидат -
как кой, другаря БОЙКО БОРИСОВ. Ще се впише идеално, изпълнявайки две длъжности. От малко детенце отрасло с хляб и свинска мас, през пожарникар, охрана на Тато, мафиот, борец, главен секретар на МВР, та до министър-прецедател. Направо "the american dream" Така и така си го уважааме и си го тачим като Тодор Живков на демокрацията, нека да го направим и президент....
И ВЪПРЕКИ ВСИЧКО, ще гласувам, защото не искам бъдещето на България да се решава от турци, цигани, помаци и сякфи консуматори на 75 градусова домашнярка и евтини кИбабчита и кифтета, а и в този ред на мисли, Митьо Пищова за президент, за всеки ще има вафли мафли, моделки манкенки...

А за всичко това сме си виновни самите ние, понеже ги храним тия ми ти личности, и ги търпим, ами и не само... Както беше казал един шоумен, сме си татуирали един надпис над едно място и така нататък...


А иначе да ударим една ракия и после да подремнем, а, сакате ли, и да "благославяме" тоя и оня, щото "ако бях аз президент" ехеееееее....



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: javchp
Категория: Други
Прочетен: 24200
Постинги: 11
Коментари: 3
Гласове: 12
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930